Pogosta vprašanja - nakup
Tu boste našli pogosto zastavljena vprašanja o nakupu ter splošne informacije o postopku naročanja, dostavi in pošiljanju, plačilu ali vračilu.
Splošna vprašanja o nakupu
Kje lahko kupim izdelke Vorwerk?
Za preizkus ali nakup naših izdelkov obstaja več možnosti: Preprosto naročite predstavitev izdelka na svojem domu in se dogovorite za predstavitev z našim svetovalcem. Strokovni svetovalec za stranke iz vaše regije bo stopil v stik z vami in vam podrobno razložil želeni izdelek. Pomagal vam bo izbrati izdelke, prilagojene vašim individualnim potrebam.
Naše izdelke lahko kupite tudi v eni od naših poslovalnic v vaši bližini ali v spletni trgovini.
Na katere standarde kakovosti se lahko zanesem pri podjetju Parnad?
Podjetje Parnad d.o.o., Ljubljana je pooblaščeni zastopnik za čistilni sistem Vorwerk, zato je zavezano k spoštovanju naslednjih standardov ravnanja:
Vsi naši strokovni svetovalci
... se vedno predstavijo.
... pojasnijo namero njihovega obiska.
... niso vsiljivi in ne nadlegujejo potencialnih strank.
... med pogovorom in prezentacijo izdelka vam svetujejo in razložijo vse potrebno.
... si vzamejo čas za svetovanje svojim strankam.
... strank ne zavajajo.
... pred podpisom s svetovalcem v celoti preberite pogodbeni obrazec.
... vodijo pisne evidence vseh dogovorov med vami in svetovalcem.
Potrošnik ima možnost, da v miru premisli o ponudbi. Svetovalec za stranke bo z veseljem ponovno prišel k vam.
Kako lahko ugotovim, da je oseba pred mojimi vrati res strokovni svetovalec za stranke Vorwerk?
Vsi Vorwerkovi strokovni svetovalci imajo pri sebi identifikacijsko kartico. Z veseljem vam bodo pokazali kartico.
Ali lahko Vorwerkov strokovni svetovalec popravlja aparate?
Vorwerkov svetovalec bo z veseljem preveril vaš sesalnik. Za popravila je pristojen naš uradni servis za stranke na sedežu podjetja.
V kolikor bi potrebovali servis, nas lahko kontaktirate in uredili bomo prevzem aparata na vašem domu: Dostavno službo bomo obvestili o prevzemu aparata in vam sporočili napotke za predajo aparata, nato pa bo dostavna služba napravo prevzela na naslovu, ki nam ga boste sporočili. Za več informacij nas kontaktirajte.
Prav tako se lahko obrnete na eno od naših poslovalnic v bližini ali napravo pošljete neposredno v našo servisno službo. Če želite napravo popraviti sami, lahko rezervne dele naročite pri nas: v eni od naših poslovalnic ali po telefonu na številki 080 10 33.
S kom se lahko pogovorim o vprašanjih glede podpisane pogodbe?
Obrnete se lahko na našo telefonsko številko 080 10 33.
Kako se lahko obrnem na strokovnega svetovalca?
Za kontakt strokovnega svetovalca lahko pokličete našo službo za stranke ali izpolnite obrazec na spletu.
Informacije o postopku naročanja
Katere načine plačila lahko uporabim?
Plačilo po povzetju
Plačilna metoda po povzetju, naročeno blago vam dostavimo na dom ali katerikoli drug naslov v Sloveniji. O času dostave vas bomo predhodno obvestili po telefonu.
Plačilo na obroke
Možnost plačila na obroke s ponudnikom Leanpay ali preko direktne bremenitve.
Plačilo s kartico
V spletni trgovini je možno kot način plačila izbrati tudi plačilo s kartico. Plačilni sistem omogoča plačevanje s kreditnimi karticami Maestro/Mastercard in debetnimi karticami Visa.
Ali lahko naročim kot gost?
Da, v spletni trgovini lahko naročite kot gost.
Kako lahko ustvarim uporabniški račun?
Račun stranke lahko ustvarite med postopkom naročanja ali pod neposredno povezavo do računa stranke.
Za prijavo potrebujemo vaše ime in e-poštni naslov. Vnesti morate tudi izbrano geslo. Po oddaji podatkov boste na naslov, ki ste ga navedli, prejeli e-poštno sporočilo s povezavo za potrditev in informacijami o registraciji. Ko boste kliknili na potrditveno povezavo, bo vaš uporabniški račun takoj aktiviran in prejeli boste e-poštno sporočilo s potrditvijo, da je bila vaša registracija opravljena.
Tu lahko urejate svoj naslov in kontaktne podatke.
Katere so prednosti računa stranke?
Z enkratno registracijo boste hitreje opravili postopek naročanja. Ogledate si lahko tudi svoja prejšnja naročila.
Možnosti v računu stranke:
- Hitrejši postopek plačila za naslednji nakup
- Spremljajte vsa trenutna naročila
- Pregled preteklih naročil
- Upravljanje nastavitev računa stranke
- Spremenite geslo
Če imate vprašanja o svojem računu, nam pišite na parnad@parnad.si
Kako lahko izbrišem svoj uporabniški račun?
Če želite izbrisati svoj račun stranke, se prijavite v svoj račun s svojimi podatki za dostop. V razdelku "Moj račun" > "Izbriši račun" lahko neposredno izbrišete svoj račun.
Kako lahko naročim kot državljan EU?
Kot državljani EU lahko seveda naročate enako kot naše slovenske stranke. Vse, kar potrebujete, je naslov za dostavo v Sloveniji.
Informacije o pošiljanju/dostavi
Koliko znašajo stroški pošiljanja?
Strošek dostave za naročila do 40,00 € znaša 6,00 €.
Ob nakupu izdelkov v vrednosti nad 40,00 € je dostava brezplačna.
Kako dolgo traja pošiljanje? Kdaj bo moj izdelek dostavljen?
Dostava praviloma traja od 2 do 3 delovne dni. Odvisno je tudi od razpoložljivosti izdelka.
Ali lahko določim želeni datum dostave?
Za dostavo na določen datum nas kontaktirajte našo službo za stranke.
S katerim logističnim partnerjem bo blago poslano?
Naš logistični partner za pošiljanje je GLS.
Kakšen je status dostave mojega naročila? Ali lahko spremljam svojo pošiljko?
Ko bo vaše naročilo poslano, boste prejeli e-poštno sporočilo s številko pošiljke, potek pošiljke pa lahko spremljate na spletnem mestu GLS. Stanje lahko preverite tudi pri naši službi za stranke.
Ali podjetje Parnad d.o.o. pošilja v tujino?
Ne, podjetje Parnad d.o.o. izdelkov ne pošilja v tujino, vendar pa lahko kot stranka iz tujine obiščete našo spletno trgovino in izdelke naročite na naslov v Sloveniji.
Naročam iz države zunaj EU. Kako dobim svoje blago?
Če naročate iz druge evropske države, je vedno potreben naslov za dostavo v Sloveniji. Tam lahko blago prevzamete sami ali na lastno odgovornost poskrbite za nadaljnji prevoz v domovino. Podjetje Parnad dostavlja samo v Sloveniji. Zato upoštevajte, da lahko nastanejo dodatni stroški pošiljanja.
Informacije o trenutnem naročilu
Kje si lahko ogledam podrobnosti svojega naročila?
Takoj po naročilu boste od nas po e-pošti prejeli potrditev naročila. To boste prejeli ne glede na to, ali ste naročili kot gost ali kot registrirana stranka.
Če ste registrirana stranka, si lahko naročilo ogledate v svojem uporabniškem računu.
Kako lahko prekličem svoje naročilo?
Če želite preklicati trenutno naročilo, pokličite našo službo za stranke:
Od ponedeljka do sobote od 9:00 do 18:00
Naš center za pomoč strankam vam bo z veseljem pomagal pri vaši zahtevi.
Kako lahko spremenim svoje naročilo?
Načeloma je mogoče naročilo spremeniti. V ta namen se po telefonu obrnite na našo službo za stranke:
Od ponedeljka do sobote od 9:00 do 18:00
Pripravite tudi številko naročila.
Zakaj nisem prejel potrditve naročila?
Če niste prejeli potrdila o naročilu, ste morda pri vnosu e-poštnega naslova naredili tipkarsko napako. Seveda vam bomo z veseljem poslali potrditev naročila po e-pošti. Po e-pošti ali telefonu se obrnite na našo službo za stranke:
Od ponedeljka do sobote od 9:00 do 18:00
Ali lahko spremenim svoj naslov za pošiljanje?
Če želite po oddaji naročila spremeniti naslov za pošiljanje, se po telefonu obrnite na našo službo za stranke:
Od ponedeljka do sobote od 9:00 do 18:00
Načeloma imate možnost spremeniti svoje osebne podatke v svojem uporabniškem računu, ne glede na trenutna naročila.
Vprašanja o plačilih
Zakaj še nisem prejel računa?
Običajno boste račun prejeli skupaj z dostavo. Če imate kakršnakoli vprašanja, se obrnite na našo službo za stranke:
Od ponedeljka do sobote od 9:00 do 18:00
Vprašanja o vračilih/izmenjavah
Kaj naj storim, če sem prejel poškodovan izdelek?
Če ste prejeli izdelek z napako, se obrnite na našo službo za pomoč strankam:
Od ponedeljka do sobote od 9:00 do 18:00
Kako lahko izvedem popravilo izdelka?
V primeru popravila se obrnite na našo službo za stranke. Na nas se lahko obrnete po e-pošti parnad@parnad.si ali po telefonu: 080 10 33
Od ponedeljka do sobote od 9:00 do 18:00
Naša služba za pomoč strankam vam lahko v večini primerov pomaga odpraviti težavo.
Če je potreben servis aparata, lahko napravo pošljete neposredno naši servisni službi. Za prevzem nas lahko kontaktirate ali aparat dostavite v katero od naših poslovalnic.
Pod kakšnimi pogoji lahko vrnem izdelek?
Kot potrošnik imate zakonsko določeno pravico do odstopa od pogodbe, ki jo lahko brez navedbe razlogov uveljavljate v 14 dneh po prejemu blaga.
Kako dolgo je garancijska doba?
Garancijska doba je dve leti.
Uveljavljam pravico do odstopa od pogodbe, kdaj bom dobil svoj denar nazaj?
Če odstopite od pogodbe, vam moramo nemudoma in najpozneje v štirinajstih dneh od dneva, ko smo prejeli obvestilo o odstopu od te pogodbe, povrniti vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov, ki so posledica dejstva, da ste izbrali drugo vrsto dostave kot najcenejšo standardno dostavo, ki smo jo ponudili).
Za to povračilo bomo uporabili isto plačilno sredstvo, kot ste ga uporabili pri prvotni transakciji, razen če se z vami izrecno dogovorimo drugače; v nobenem primeru vam za to povračilo ne bomo zaračunali stroškov. Povračilo lahko zavrnemo, dokler ne prejmemo blaga nazaj ali dokler ne predložite dokazila, da ste blago vrnili, karkoli se zgodi prej.
Živim v drugi državi EU in preklicujem. Ali so na voljo kakšne posebne funkcije?
Ko uveljavljate pravico do odstopa od pogodbe, vam moramo nemudoma in najpozneje v štirinajstih dneh od dneva, ko smo prejeli obvestilo o vašem odstopu od pogodbe, povrniti vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov, ki so posledica dejstva, da ste izbrali drugo vrsto dostave kot najcenejšo standardno dostavo, ki smo jo ponudili). Upoštevajte, da bomo povrnili le stroške dostave, ki smo jih neposredno zaračunali; če ste imeli stroške s posredovanjem blaga s slovenskega naslova dostave na domači naslov, bodo ti dodatni stroški neupoštevani.